We’re hiring!

We zijn op zoek naar een Relatiebeheerder of assistent accountant! Kom jij ons team versterken?

Bedrijfsprofiel

Boekhoudprofs is een jong, informeel en kleinschalig administratie- en consultancykantoor. Het team bestaat uit zeven enthousiaste en gedreven collega’s die dagelijks bezig zijn om klanten te ontzorgen en begeleiden in hun administratieve verplichtingen. Daarnaast zien klanten Boekhoudprofs als kennisadviseur met betrekking tot het geven van fiscaal advies. Met passie voor het vak en de persoonlijke benadering zijn ze in staat gebleken om te bouwen aan een duurzame relatie. De laagdrempelige en dynamische bedrijfscultuur zorgen voor een fijne werksfeer.

Wij mogen het leuke nieuws vertellen dat het goed gaat met Boekhoudprofs. Hierdoor gaan we opzoek naar een nieuwe collega die ons gepassioneerde team komt versterken. Om iedereen in hun kracht te zetten beseft Boekhoudprofs als geen ander dat er een gezonde werk / privé balans moet zijn. Er wordt samen gekeken naar de beste oplossing.

Wil je aan de slag bij een jong en ambitieus administratie- en consultancykantoor dan is dit het moment om te solliciteren. Heb je passie voor cijfers en het talent om klanten te begeleiden dan zouden wij graag met jou het gesprek aan willen gaan. Hopelijk worden wij net zo enthousiast van jou, net zoals wij zijn over Boekhoudprofs.

Functiebeschrijving

Als Assistent Accountant/ Relatiebeheerder krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je klanten op jouw manier te begeleiden. De techniek ontwikkelt zich in een razend tempo. De software wordt steeds slimmer en gebruiken wij om efficiënter te werken.

Je kan zelfstandig aan de slag met jaarrekeningen en doet de fiscale aangiften voor klanten.  Als je het leuk vindt, kun je ook bij klanten op locatie gaan werken om de informatievoorziening en administratieve processen verder te optimaliseren. Jouw persoonlijk inbreng wordt gewaardeerd als het gaat om het vormgeven van je eigen functie en de verbetering van de dienstverlening.

  • Je wordt verantwoordelijk voor een groep van klanten (ondernemers) waarvoor jij de jaarrekeningen en andere rapportages opstelt, waarbij je het ook prima vindt om zelf een stuk verwerking van de administratie ter hand te nemen;
  • Je bent voor deze klanten het eerste aanspreekpunt wanneer zij vragen hebben en beantwoordt die snel, accuraat en in begrijpelijke taal (waar nodig ondersteund door je collega’s);
  • Je gaat een collega of student begeleiden die de eenvoudige administratieve werkzaamheden verzorgt;
  • Je richt nieuwe en bestaande administraties optimaal en efficiënt in en laat de software zoveel mogelijk voor je werken;
  • Je verzorgt voor jouw groep klanten de aangiften OB, IB en Vpb;
  • Je signaleert actief mogelijkheden om de klant beter van dienst te kunnen zijn en interne processen te verbeteren en bouwt samen met het team aan de ontwikkeling van de organisatie;
  • Als jij mogelijkheden ziet om je functie leuker, uitdagender of interessanter te maken, dan kom je gewoon met je ideeën en zijn dingen vaak snel geregeld.
  • Je adviseert klanten wanneer er financiële / fiscale voordelen te behalen zijn.

Functie-eisen

Om goed tot je recht te komen in de functie Assistent Accountant/ Relatiebeheerder zou het fijn zijn als je kennis hebt opgedaan van de volledige financiële administratie. Je hebt het talent en bent gedreven om ondernemers te helpen bij het succes van hun bedrijf. 

Een HBO-diploma is gewenst, maar geen must. Heb jij ervaring in een vergelijkbare rol en ben je in bezit van een afgeronde MBO-opleiding dan komen we ook graag met je in contact. Bij Boekhoudprofs gaat het uiteindelijk om de persoonlijkheid.

Als je al gewerkt hebt met de softwareprogramma’s Unit4 (Multivers, Audition en Fiscaal Gemak) en/of Exact is dat mooi meegenomen.

Voor de functie is het nodig om zowel de Nederlandse en Engelse taal goed te beheersen in woord en geschrift.

Het is voor jou vanzelfsprekend om gestructureerd en accuraat te werk te gaan. Hierdoor ben je goed in staat om hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden. Bovenal ben je een betrouwbare, flexibele en servicegerichte collega en partner voor je klanten.

Je kan goed omgaan met vrijheid en verantwoordelijkheid en voelt je prettig in een omgeving met korte lijnen waarin je snel kan schakelen.

Je krijgt bij ons:

Een uitdagende en afwisselende functie. Het is mogelijk om deze functie zowel fulltime als parttime in te vullen. We bekijken graag samen naar de juiste werk/ privé balans. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en de inbreng van jouw eigen ideeën. Je krijgt de mogelijkheid om met jouw talenten aan de slag te gaan en te ontwikkelen. Hierdoor kan je samen met Boekhoudprofs bouwen aan een duurzame relatie.

Het salaris is afgestemd op jouw kennis, ervaring en prestaties maar ligt in ieder geval tussen €2.600 en €3.300 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband. Daarnaast heb je recht op 24 vakantiedagen, een goede pensioenregeling en een volledige reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer.

Naast deze voorwaarden hopen wij dat we goed hebben overgebracht dat je bij een hele fijne, informele en gepassioneerde organisatie komt te werken. We kijken dan ook uit om jou te ontmoeten om samen te kijken of het de juiste match is.

Deze vacature wordt exclusief behandeld door Bakker & Bosch HR Diensten. Bij vragen over de vacature kan je contact opnemen met Marc Corman en Manon Reijnen, bereikbaar via telefoonnummer 088-555 09 09 of via [email protected] en [email protected].       

Neem contact op

Wij zijn te vinden en te bereiken via de
onderstaande contactgegevens!

Hoogstraat 45a
5258 BA Berlicum
(0)416 – 23 57 00
[email protected]

Alleen op afspraak:
Brouwketel 23
5482 LV Schijndel
(0)416 – 23 57 02

      

Laten we kennismaken

Geïnteresseerd in onze dienstverlening? Laat je gegevens achter, zodat we vrijblijvend met elkaar een kopje koffie kunnen drinken!