Wat zijn
de kosten?

Bij boekhoudprofs werken we me met vaste prijsafspraken voor een boekjaar, zonder verassingen achteraf. Wanneer er sprake is van meerwerk, dan communiceren we dit altijd vooraf.

Basispakket

We werken bij Boekhoudprofs met een vaste prijs per jaar in de vorm van een basispakket. Met dit basis pakket ben je administratief volledig ontzorgt. De prijs van dit basis pakket is o.a. afhankelijk van de betreffende rechtsvorm van jou onderneming.

Eenmanszaak

v.a. € 650 p/j

  • Het boeken van je administratie
    (max. 100 facturen)
  • Aangiftes omzetbelasting per kwartaal
  • Jaarrekening
  • Aangifte inkomstenbelasting
    (incl. fiscaal partner)
  • Helpdesk voor je vragen
    (fair-use beleid, max. 15 min)

VOF

v.a. € 750 p/j

  • Het boeken van je administratie
    (max. 100 facturen)
  • Aangiftes omzetbelasting per kwartaal
  • Jaarrekening
  • Aangifte inkomstenbelasting
    (incl. fiscaal partner)
  • Helpdesk voor je vragen
    (fair-use beleid, max. 15 min)

BV

v.a. € 900 p/j

  • Het boeken van je administratie
    (max. 100 facturen)
  • Aangiftes omzetbelasting per kwartaal
  • Jaarrekening, publicatiestukken en notulen aandeelhoudersvergaring
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Aangifte inkomstenbelasting
    (incl. fiscaal partner)
  • Helpdesk voor je vragen
    (fair-use beleid, max. 15 min)

Aanvullende variabelen op het basispakket

Naast het basispakket zijn er enkele variabelen die het uitbesteden van de administratie van jou onderneming mogelijk duurder maakt, omdat dit van ons meer werk vraagt.

  • Aantal inkoop en verkoop facturen?
    De hoeveelheid facturen is bepalend voor hoeveel werk wij hebben aan het verwerken van jou administratie. We werken daarom met staffels, waarbij iedere 100 facturen een meerprijs betreft van € 100,- p.j.
  • Is er sprake van personeelskosten?
    Als er salarisadministratie gevoerd wordt door ons, dienen deze personeelskosten ook in de financiële administratie verwerkt worden. Dit zorgt voor een meerprijs van € 50,- p.j.
  • Is een bankkoppeling mogelijk?
    Wanneer we geen bankkoppeling kunnen leggen tussen jou bank en onze software, kunnen wij minder efficiënt werken. Dit zorgt voor een meerprijs van €75,- p.j.
  • Jaarbespreking gewenst?
    Wanneer er behoefte is aan een jaarlijkse bespreking ten behoeve van de jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting verzorgen we dit bij ons op locatie voor een meerprijs van € 100,- p.j.

Het kan zijn dat er bijzondere administratieve situaties van toepassing zijn op jou onderneming. In dit geval zijn bovenstaande tarieven niet representatief en wordt er een offerte op maat voor je uitgebracht. Denk hier bijvoorbeeld aan de volgende situaties:

– Verkopen via digitale platformen zoals Bol.com, Amazon, Shopify, etc.;
– Ontvangsten via verschillende Payment Service Providers;
– Gebruik van een pin- en/of kassasysteem;
– Geen goede scheiding tussen privé en zakelijke kosten op de bankrekening;
– Intensief zakelijk gebruik creditcard;

Meerwerk

Incidenteel kan er bij jou als ondernemer sprake zijn van meerwerk wat we voor je mogen verrichten dat buiten je standaardpakket valt. Denk hierbij aan het opstellen van tussentijdse cijfers ten behoeve van een financieringsaanvraag, het aanvragen van een subsidie of de beantwoording van een uitgebreid adviesvraagstuk.

Wanneer er sprake is van meerwerk, geven we dit ten alle tijden vooraf bij je aan. Afhankelijk van het vraagstuk geven we dan een vaste prijs of een tijdsindicatie van de opdracht en factureren we dit o.b.v. nacalculatie tegen het passende uurtarief afhankelijk van de soort werkzaamheden.

Extra diensten tegen een vaste prijs:

Voorlopige aanslag naar nihil corrigeren € 25,-
Toeslagen stopzetten € 25,-
Kort telefonisch uitstel aanvragen € 30,-
Toeslagen aanvragen € 50,-
Voorlopige aanslag corrigeren/indienen € 50,-
Aangifte dividendbelasting € 60,-
Middelingsregeling toepassen € 80,-

Alle bovenstaande vermelde bedragen zijn exclusief BTW.

 

Uurtarieven o.b.v. soort werkzaamheden:

Administratief € 63,- per uur
Rapportage € 70,- per uur
Advies regulier € 75,- per uur
Fiscale aangiftes € 75,- per uur
Advies fiscalist € 95,- per uur

Alle bovenstaande vermelde bedragen zijn exclusief BTW.

 

Neem contact op

Wij zijn te vinden en te bereiken via de
onderstaande contactgegevens!

Hoogstraat 45a
5258 BA Berlicum
(0)416 – 23 57 00
[email protected]

Alleen op afspraak:
Brouwketel 23
5482 LV Schijndel
(0)416 – 23 57 02

      

Laten we kennismaken

Geïnteresseerd in onze dienstverlening? Laat je gegevens achter, zodat we vrijblijvend met elkaar een kopje koffie kunnen drinken!